Ben je decaan, mentor en/of LOB-coördinator en ben je ook zo enthousiast over het Toekomst Coderen spel en het Speurneuzen spel?

Enthousiast maar DRUK, DRUK, DRUK en al een volle agenda.
Heb je als school beperkte tijd en wil je toch met Toekomst Coderen en/of Speurneuzen aan de slag? Een methode die aansluit bij de leefwereld van de leerlingen en studiekiezers? Dit integreren in bestaande LOB programma’s? Of onder begeleiding kijken of dit LOB pakket geschikt is voor de hele school?

Dan willen we graag helpen met persoonlijke ondersteuning bij het spelen van de spellen. Hierbij staat het doorlopen van het studiekeuzeproces centraal.

Toekomst Coderen | Speurneuzenspel

Workshops

We bieden de volgende programma’s aan:

Workshop per klas

Pakket A (halve dag)

Investering: € 600,00

Excl. BTW

Pakket B (halve dag)

Investering: € 600,00

Excl. BTW

Wil je de spellen na afloop van de workshop behouden zodat je het in de hele school nog jarenlang kunt spelen? Dan geven we je 10% korting per spel bij aanschaf.

Pakket A +B (hele dag)

Ochtend: Studiekeuzeproces uitleg, spelen en verdieping Toekomst Coderen
Middag: spelen Speurneuzen

Resultaat:

Investering: € 1000,00

Excl. BTW

Wil je de spellen na afloop van de workshop behouden zodat je het in de hele school nog jarenlang kunt spelen? Dan geven we je 10% korting per spel bij aanschaf.

Wat zijn de reacties van decanen en mentoren?

“Was leuk om te doen, deze spelvorm zal leerlingen zeker kunnen boeien in een LOB/mentorles. En dan met de juiste reden aan het mobieltje gekluisterd”.

“Superleuk om het spel real live te mogen spelen. Je krijgt dan veel meer mee dat het een heel interactief spel is waarbij alle leerlingen tot aan het eind mee deden”.

“Het leek me wel ingewikkeld een ‘serious game’ maar zelfs ik kon het meteen spelen en was erdoor gegrepen. Het gaat helemaal lukken om dit met mijn leerlingen te spelen”.

“Het is mooi om nu een LOB methode op school te hebben waar alle leerlingen wat aan hebben”.

“Samen een onwijs toffe, moderne en volledige LOB-methode!”

Wat zijn uitspraken van leerlingen die ermee gespeeld hebben?

‘wat leuk en afwisselend’

‘dit is helemaal niet zo saai als testjes maken’

‘deze opdracht vind ik wel leuk, vet een game’

‘gamen én tegelijk meer over mezelf te weten komen dat vind ik cool’.

Winkelwagen
Scroll naar boven